Bokklubb

För någon månad sedan startade jag tillsammans med några vänner en bokklubb. Tänkte ta och berätta vilka böker vi har läst.

Just nu håller vi på att läsa en chic lit bok som heter Inte han! utav sheila O´Flanagan. Innan det läste vi Midvinterblod utav Mons Kallentoft. Den första boken vi läste var Flyga drake av Khaled Hosseini.

Min personliga favorit av dessa är Midvinterblod. Flyga drake var också bra men lite tråkig emellanåt. Boken Inte han har jag inte läst ut, men det är en lättsam vardaglig bok som jag absolut gillar mer och mer ju fler sidor jag läser utav den.



 inte han!                   257943-3                          257943-4



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0