Studiedag

Idag så tänkte jag skriva klart min filmrecension om Gökboet så jag satte på dator och tänkte ladda ner filmen för att se den ytligare en gång för att försäkra mig om att jag inte missat något.
 MINNE FULLT!! 
Jo jag vet att jag har typ alla sesonger av Desperatehousewives, Gossip girl, The hills, laguna beach, Related o några till samt några tusen onödiga bilder med högsta kvalite o en massa onödig musik som jag aldrig lyssnar på.
Men då kom jag på en sak, jag skyller allt på min bror som vanligt. Jag gick upp till min kära mor o berättade hur det låg till, att datorns minne var fullt och att det var min brors fel. Eftersom att hon inte förstår någonting om datorer köpte hon det jag sa. Jag sa att jag genast skulle ta bort alla hans spel från datorn vilket jag också gjorde. Star wars, bilar, need for sped ja alla spelen åkte i papperkorgen. Efter att jag var klart det stod det,  1% ledigt minne.

Jag gick upp till min mamma igen o sa att det inte funkar att datorn ändå är "förstörd" och att det är Andreas fel och att mina studier kommer att bli förstörda och det är också hans fel!
 Så nu ska jag få en egen bärbar dator :D Jippi

Kommentarer
Postat av: Jennifer rydell, 176cm, 14431 rönninge. Gillar musik och andra festligheter.

haha jag hör din Reza/Zan röst framför mig när jag läser: MINNE FULLT!!

2008-03-11 @ 20:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0