Min kvälll med Mr F


Eftersom att jag inte har något tema o skriva om så kan jag skriva om min gårdagskväll. Började med melodifestivalen, Charlotte Perelli gick vidare Vihuhu! Yo go girl! Sedan så bar det av till Söder där vi skulle på fest men eftersom att pendeltågen går så långsamt kom vi till festen princip när den var slut. Så jag och Mr F gick inte till grannen som hete Elias o var 25 och jobbade med layout och var steriotyp. Så vi satt hemma hos honom o dömde varandra tills han slängde ut oss klockan 5 på morgonen då tog vi TAXI hem.

See you wouldn´t wana be ya!


Kommentarer
Postat av: jennifer

åååååh snälla, kan du inte avslöja vem Mr F är nu? jag dööör, hiihih *fnizzen*
nej men asså seriöst, hahahaha

2008-03-11 @ 20:52:43
URL: http://jennifersahej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0