crazy jejje

Läste sigrids blogg idag och såg att hon gjort en positivasakermedJenniferlista så jag ska inte vara sämre, och eftersom att Jennifer är min enda läsare så är det nog inte så pjåkigt

1. Hon är intressant, snäll och lite hemlighetsfull. T.ex. hon leker svårfångad vilket håller intresset vid liv enligt cosmopolitan och glamour
2. Hon är väldigt duktig på musik
3.Hon är en kvinnlig typ av en heartbreaker, världen behöver definitivt fler sådana! You go girl!
4.Hon vet när man ska sluta dricka. Halloween 06 och 07 är bra sådan exempel.
5.Hon är duktig på att inte låta ansiktet synas på kort.
6.Hon gillar Darin i smyg vilket jag tycker är oerhört charmigt.
7.Hon är duktig på att laga mat, kötebullesås med ketchup mums!
8.Hon är inte rädd att prova på nya saker
9.Hon ställer upp i vått och torrt. T.ex När jag hade kärleksproblem med Robban var hon en stöttande klippa för mig.
10.Sist men inte minst hon är rolig och unik. Hon kommer att bli Sveriges nya Schulman brothers fast innan de började blogg för värmlands posten. Om inte ännu större <3

Gå in på hennes blogg www.jennifersahej.blogg.se och njut.

Over and out

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha åååh:D jag börjar inte grina.
puzz på diiiiiiiiiiiiiiiiig

2008-03-18 @ 22:56:27
URL: http://jennifersahej.blogg.se
Postat av: jennifer

fan vad fjortis det var nu.
men hoppar du hoppar inte jag, jag står där nere och väntar, blablabla

2008-03-18 @ 22:59:01
URL: http://jennifersahej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0